Banner's + Logo|Pedido Diabolizar|Echos Por Mi|

• Categoría: Imagenes
  • Publicado hace más de 5 meses

A web banner or banner ad is a form of advertising on the World Wide Web delivered by an ad server. This form of online advertising entails embedding an advertisement into a web page. It is intended to attract traffic to a website by linking to the website of the advertiser. In many cases, banners are delivered by a central ad server. When the advertiser scans their logfiles and detects that a web user has visited the advertiser's site from the content site by clicking on the banner ad, the advertiser sends the content provider some small amount of money (usually around five to ten US cents).[sup][citation needed][/sup] This payback system is often how the content provider is able to pay for the Internet access to supply the content in the first place. Usually though, advertisers use ad networks to serve their advertisements, resulting in a revshare system and higher quality ad placement.

Estos "banner's o separadore's" como quieran llamarles, fueron hechos por mi, si quieren usarlos en sus post son libre de hacerlo. Bueno espero que le gusten.
peliculas - programas
24 Puntos Score: 2/10
Visitas: 897 Favoritos: 0
Ver los usuarios que votaron...
13 Comentarios Banner's + Logo|Pedido Diabolizar|Echos Por Mi|
no amigo cuando creo que no puedes ser mas pro me sales con algo asi y mas asombrado quedo super mega genial gracias amigo
Cita diabolizar: Mostrar
ajajjaja denada broo   es estilo minimalist los banner se ven mas limpio
Buena calidad!.... Y te lo dice un D.G. de la vieja escuela que trabajó en Disney!... Gracias!
Cita iGooser: Mostrar
Graciasss broo  
A ver, ahora yo tambien quiero  
que pides para hacer uno de esos compañero?
Hey amigo, quizá me harían falta algunos.
Cita El__Patron: Mostrar
Enviarme mp  
Cita ZoMeTeDoR: Mostrar
Enviame mp
Cita YoshiFull: Mostrar
Enviame mp  
Cita Matias.D: Mostrar
Ains, no puedo.
Dice que debo subir de rango.  
Cita Matias.D: Mostrar
no me deja  
Para dejar un comentario Registrate! o.. eres ya usuario? Accede!
Facebook Identi