Jorup16
"¡ Esperando la Categoría de Edición y Diseño en Identi !"

Pack 22 Acciones | Photoshop | Photo Editor | $3

Pack 22 Acciones | Photoshop | Photo Editor | $3

ATN | ~6.6 MB | RAR | CS6 +

This action set has been developed for any type of cover design for example magazine, book, advertisement , poster, Photographers and Personal graphic or designers. FEATURES Arranged (all layers are automatically arranged in a Group Folder) Make changes (most of the actions has been created using “Adjustments layers” which gives you the chance to change the values in your own way)

Keep in mind that Pictures are very delicate things. sometimes it may not come out so well as on other photos, this is because of the difference in picture quality, lighting, tone and so on.……….

Help Gide included …...... in the main file (please chick this friest 

Working Software Version CS6…

Double click on the action file and it will be installed in your Photoshop… Open the action window… (Window>Actions) Stocks in the preview are not included.

Jorup16

peliculas - programas
65 Puntos Score: 8.1/10
Visitas: 2045 Favoritos: 7
Ver los usuarios que votaron...
13 Comentarios Pack 22 Acciones | Photoshop | Photo Editor | $3
por que pones $ en cada porst?
@MetaWacha Solo lo pongo en las cosas de diseño y pues hace algún tiempo recibí unos mensajes donde me decía que para que subía eso de diseño si eso además de que no pesaba gran cosa tampoco valía nada, entonces por referencia nada más.

http://www.identi.li/index.php?topic=436113

En ese link puse un aporte de casi $3 mil dólares solo para que vean y sepan el valor de las fuentes y/o plantillas que bajan es todo.  
@Jorup16 a joya + 10 por el post y la reseña
Gracias por el aporte muy util
Gracias amigo  
Muchas gracias por compartir compa..    
Muchas gracias.  
Geniales tus posts, en lo personal me gusta el contenido que compartes, muchas gracias!
Más tarde los probaré, seguro me ahorrarán bastante trabajo  
Para dejar un comentario Registrate! o.. eres ya usuario? Accede!
Facebook Identi