EaseUS Partition Master v10,5 (Auto Registrable)

--------------------------------------------------------------------------------
( NOTA IMPORTANTE )
Los Link de los aportes NO se los puede re subir luego de un tiempo debido a que se publican casi a diario nuevas ediciones de los programas.

Gracias por su comprensión.

--------------------------------------------------------------------------------

As Partition Magic alternative, EASEUS Partition Master Home Edition is a FREE ALL-IN-ONE partition solution and disk management utility. It allows you to extend partition (especially for system drive), manage disk space easily, settle low disk space problem on MBR and GUID partition table (GPT) disk.

Resize/Move partition
    Extend system drive
    Copy disk & partition
    Merge partition
    Split partition
    Redistribute free space
    Convert dynamic disk
    Recover partition

Partition Manager

Best solution to create, delete, resize/move, merge, split partitions, etc. to make better use of hard drive capacity.

**Resize/Move partitions without data loss, like extending NTFS system partition without reboot to maximize PC performance.
    **Safely merge two adjacent partitions into a bigger one without data loss.
    **Convert dynamic disk to basic disk and convert FAT to NTFS file system.
    **Convert primary partition to logical partition and vice versa: convert a primary volume to logical to create a fifth volume on a disk with 4 existed primary volumes.
    **Convert MBR to GPT disk, and convert GPT to MBR disk without data loss.
    **Wipe disk or wipe partition to permanently wipe sensitive data on disk.
    **Support up to 16TB GPT disk.
    **Create WinPE rescue disk for booting sickly computer.

LO NUEVO

- Able to convert MBR disk to GPT disk and vice versa without data loss to make full use of hard disk space.
- Support 16TB hard disk to meet the demand of high-capacity drive users.
- Brand new UI to improve user experience.

PESO: 28.2 Mb
IDIOMA: Ingles
VERSIÓN: 10.5
WEB DE DESCARGA: ZippyShare - 4Shared
COMPARTIDO POR: [* MEG@-PC *]
WEB DEL AUTOR: AQUÍ
CONTENIDO DE ARCHIVO: Instalador (Auto Registrable)
COMPRIMIDO EN FORMATO: WinRAR
SOPORTE PLATAFORMA: Windows /7/8/8.1 (32bit)-(64bit)

BDJMarcelo

Enlaces De Descarga

< ---------------------------------------------------------------------------------------- >
Enlaces De Descarga

< ---------------------------------------------------------------------------------------- >

GRACIAS POR TUS PT. Y COMENTARIOS
EaseUS Partition Master v10,5 (Auto Registrable)
70 Puntos Score: 10/10
Visitas: 4928 Favoritos: 8
Ver los usuarios que votaron...
16 Comentarios EaseUS Partition Master v10,5 (Auto Registrable)
eres el mismo bdjmarcelo?? ya no usas esa cuenta??
@BenderDJ
es la ultima version?  
H O L A
( @naruzugui0 )
Si soy el mismo BDJMarcelo, es simplemente que mi cuenta fue eliminada por un (Mod) que no le gust?
Cita BenderDJ: Mostrar
gracias por compartir. salu2
una pregunta como conviertes un disco GPT en MBR sin borrar los datos en lo nuevo dice q se puede hacer
Otro aportazo , este soft es el mejor que yo conozco para trabajar particiones a nivel domestico   +10
@naruzugui0
Cita naruzugui0: Mostrar

http://www.partition-tool.com/resource/GPT-disk-partition-manager/convert-gpt-disk-to-mbr-disk.htm

alli explica todo, se puede pasar un disco de GPT a MBR con EASEUS sin perder datos, MENOS el de sistema  

"EaseUS Partition Master can directly convert GPT disk to MBR disk without any data loss (hard disk with system installed is not supported). It is easy and safe."
@ErTorito entonces si tengo win 8 instalado no se puede hacer, pero si lo pongo con adaptador usb en otra pc crees que asi funcione aunque tenga el win 8 instalado
man vos sos mi idolo tengo un monton de programas gracais a ti  
Gracias por tu post veo que eres muy famoso jajaja pasar?
Para dejar un comentario Registrate! o.. eres ya usuario? Accede!