PESEDIT 3.0 PES 2014 [MEGA]

PESEDIT 3.0 PES 2014

NEW FEATURES PESEDIT.COM 2014 PATCH 3.0
Winter transfers: Includes complete winter transfers until 31/01/14; more than 1000 transfers made, including Cabaye > PSG, de Bruyne > Wolfsburg, Lacina Traore > Everton, Mata > Manchester United, Matic > Chelsea, Salah > Chelsea
Created missing (youth) players for many teams, including Bentaleb (Tottenham), Cacutalua (Leverkusen), Jordanov (Dortmund)
New national team kits: Brazil, Germany, Japan, Mexico, Nigeria, Russia, Spain, Sweden, Venezuela
New club team kits: Bayern München, Fürth, Hannover, Karlsruhe, Napoli
New boots: Puma evoPOWER orange + navy colorways, Nike Tiempo Legend V black/white colorway

GENERAL FEATURES PESEDIT.COM 2014 PATCH
Full Online Mode compatibility
Includes latest PES 2014 Patch 1.06 and Data Pack 3.00
Added Bundesliga
Added 2. Bundesliga and Sky Bet Championship
Added 9 stadiums: Anfield, Camp Nou, La Rosaleda, Mestalla, Rose Park Stadium (generic), Santiago Bernabeu, Stadion (generic), Stamford Bridge, Vicente Calderón
Corrected kits for all Premier League teams and many unlicensed National Teams
Corrected boots, accesories, shirtname for 6000+ players
Corrected fake national team player faces (1000+ faces!)
Fixed team names and emblems for Premier League and Liga ZON Sagres teams
Added 50+ new boots
Corrected player names for unlicensed National Teams (Algeria, Bosnia, Japan, Netherlands, United States etc.)
Fixed names and emblems for all competitions
Updated transfers for most important teams + full Premier League, Ligue 1, Serie A and La Liga
Fixed lineups for 50+ teams (Arsenal, Liverpool, Napoli etc.)

Enlaces De Descarga

gamesperu2014.blogspot.com
PESEDIT 3.0 PES 2014 [MEGA]
15 Puntos Score: 5/10
Visitas: 5356 Favoritos: 5
Ver los usuarios que votaron...
21 Comentarios PESEDIT 3.0 PES 2014 [MEGA]
necesito algun update anterior para que me funciones?
@estetrebol si tienes instalado el PESEDIT anterior q es 2.2 no necesitas ning?
no lo tengo ni el 2.0 tengo bueno gracias
cual es la contrase?
@estetrebol entonces necesitas descargar el update 2.0 q saco Konami para el juego as?
El pass es  "gamesperu2014.blogspot.com"
graciass!!!  
graciasssss lo buscaba  
no sirve la parte 3 del parche
Hola amigo, no sabras donde podria conseguir para el 2013?
Cita you_father: Mostrar

http://www.taringa.net/posts/juegos/15957587/Pes-Inicial-Patch-PC-zippyshare.html este es uno muy bueno que lo tenia yo. despues lo actualizas.. por las dudas te lo dejo, por ahi te sirve. MUY BUEN TRABAJO DE LOS MUCHACHOS QUE HICIERON EL PARCHE
amigos como es para instalar bien, tengo que borrar el pesedit anterior o lo instalo arriba???
Cita Baquistata: Mostrar
en la carpeta donde se instalo el juego solo tienen q estar estos archivos: carpeta data - pes2014 - settings - Settings_b - stubdat86.
los dem?
ami tengo un problema despues de intalar este pesedit el juego se ve super rapidisimo que sera esoooo
ami tengo un problema despues de intalar este pesedit el juego se ve super rapidisimo que sera esoooo
vale amigo   descargando   buen aporte has hecho  
Para dejar un comentario Registrate! o.. eres ya usuario? Accede!