Chief Architect Premier X4 (MEGA)

Chief Architect Premier X4

Chief Architect Premier is for all aspects of residential and light commercial design. Powerful building and drafting tools help professionals quickly create plans according to standard building practices. Every element placed in the plan has commonly used defaults to make the design process efficient and productive. As you draw walls, the program automatically creates a 3D model and generates a Materials List. There are powerful Automatic and Manual Building tools to produce Construction Documents with Site Plans, Floor Plans, Framing Plans, Electrical/ HVAC Plans, Section Details, and Elevations. Finally, Chief Architect includes design tools for photo-realistic Renderings, Artistic Renderings and Virtual Tours to help clients visualize your designs.

DESCARGA MEGA

4X100MB Y 1X25.7MB

CONTRASEÑA: AMDG

LINK DE LA CARPETA:

VIENE CON UN PATCH.

HAY UN ARCHIVO TXT QUE EXPLICA TODO.

NO SE PONGA TONTO Y CAIGA EN DESESPERACION.

LEA... PIENSE... RESUELVA. 

CUALQUIER COSA... SI LO PIDE AMABLEMENTE... 

LO AYUDAMOS.
Chief Architect Premier X4 (MEGA)
12 Puntos Score: 6/10
Visitas: 2237 Favoritos: 5
Ver los usuarios que votaron...
5 Comentarios Chief Architect Premier X4 (MEGA)
curioso, ni sabia de la existencia de ello, yo modelo en autocad y paso a Artlantis. pero no esta de mas conocer algo nuevo.... e tratado de usar Sketchup, pero no me ha gustado mucho....

bajando.... haber que tal....
Gracias.excelente
 gracias amigo si tienes mas parecidos te los encargo
esta de lujo. solo q es el basico. no puedo descargar los catalagos xq tengo q entrar en la pagina de chief arquitec. si pudieras pasar los catalagos estaria super. pero lo descargue sin ningun problema. gracias y hay me avisas si me puedes pasar los catalagos o tienes un link o truco.   buen aporte.
Para dejar un comentario Registrate! o.. eres ya usuario? Accede!