Christopher Lee - Charlemagne: The Omens Of Death

Artist: Christopher Lee
 Album: Charlemagne: The Omens Of Death
 Genre: Symphonic | Heavy Metal
 Info: MP3 | 320 Kbps | 124MB
 Release Date: May 27, 2013
 Country: UK

..................................................
 ..................................................

PlayList

01. The Portent (4:29)
 02. Charles The Great (6:23)
 03. The Siege (7:09)
 04. Massacre Of The Saxons (5:41)
 05. Dawning Of A New Age (4:40)
 06. Let Legend Mark Me As The King (5:45)

07. The Betrayal (5:02)
 08. The Devil's Advocate (4:54)
 09. The Ultimate Sacrifice (5:09)
 10. Judgement Day (3:41)

La relación de Lee con el mundo musical comenzó con su aparición en la portada de Band on the Run del grupo Wings, publicada el 28 de octubre de 1973. Incluye a Paul McCartney, Linda McCartney y Denny Laine como componentes de Wings, así como a otras seis celebridades, vestidos todos como convictos y tomados por sorpresa por un foco de vigilancia de la prisión. Su carrera musical como solista es tardía. El actor ha declarado: «he llevado el metal en mis venas durante muchos años, lo que ocurre es que no lo sabía»

Charlemagne: The Omens of Death is a heavy metal concept album by actor and singer Christopher Lee, released on May 27, 2013.[1][2] It is a sequel to his debut album Charlemagne: By the Sword and the Cross (2010). The music was arranged by Judas Priest's Richie Faulkner, and features World Guitar Idol Champion Hedras Ramos.

On his 90th birthday (May 27, 2012), Lee announced the release of the first single "Let Legend Mark Me as the King", signifying his move onto "full on" heavy metal, after performing a more symphonic metal style on his prior releases. He is the oldest heavy metal performer in history.[3] He is joined on the single by tenor Vincent Ricciardi, who also appeared with him on the album version of "The Bloody Verdict of Verden".[4]

Download | Descarga:

Putlocker = MP3 | 320 Kbps ~ 124MB

http://www.putlocker.com/file/953106C003197216

Christopher Lee - Charlemagne: The Omens Of Death
0 Puntos Score: 0/10
Visitas: 641 Favoritos: 3
2 Comentarios Christopher Lee - Charlemagne: The Omens Of Death
gracias!, lo andaba buscando
Para dejar un comentario Registrate! o.. eres ya usuario? Accede!