Far Cry 3: Blood Dragon

NO ES NECESARIO TENER FARCRY 3 INSTALADO PARA JUGAR

Game Name: Far Cry 3: Blood Dragon

Name: Far Cry 3: Blood Dragon
Genre: first-person shooter (FPS) game
Game production: Ubisoft Montreal
Game publisher: Ubisoft
Platform: PC
Release date: May 1, 2013

Game description

"Far Cry 3: Blood Dragon" is an evil weird open world island Cock burst network shooter. Welcome to the lens from the 1980s home video to watch. It was 2007, Sargent Rex Colt against crazed cyborg's fourth-generation network commander. Your mission: to rescue the girl, kill the bad guys and save the world. Experience under the the family VCR same old lens nuclear future, where cyborg, blood dragon, the mutants and Michael Biehn (Terminator, Alien, Navy SEALs team) Fuzion. Play "Far Cry 3: Blood Dragon", you do not need to "Far Cry 3" of the original game.

Configuration requirements

Minimum:

Processor: Intel Core ® 2 Duo [email protected] GHz or AMD Athlon64 X2 6000 + @ 3.0Ghz or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512MB Video RAM (1GB Video RAM), DirectX9c (DirectX11) Shader Model 3.0 (Shader Model 5.0)
DirectX ®: 9.0c
Sound: DirectX Compatible (Recommended Surround Sound 5.1 capable)
Other Requirements: Broadband Internet connection
Additional: * Supported Video Cards at Time of Release: AMD Radeon ? HD 2900/3000/4000/5000/6000/7000 series, NVIDIA ® GeForce ® 8800 GTX / 9/200/400/500/600 series. Laptop versions of these cards may work, but are not supported. These chipsets are the only ones that will run this game.

Recommended:

Memory: 4 GB RAM
Graphics: 512MB Video RAM (1GB Video RAM), DirectX9c (DirectX11) Shader Model 3.0 (Shader Model 5.0)
DirectX ®: 11
Hard Drive: 15 GB HD space
Sound: DirectX Compatible (Recommended Surround Sound 5.1 capable)
Other Requirements: Broadband Internet connection
Additional: * Supported Video Cards at Time of Release: AMD Radeon ? HD 2900/3000/4000/5000/6000/7000 series, NVIDIA ® GeForce ® 8800 GTX / 9/200/400/500/600 series. Laptop versions of these cards may work, but are not supported. These chipsets are the only ones that will run this game.

Installation Information
(1) decompress
(2) install the game
Copy crack Crack folder to the game directory covering
4 running game
Far Cry 3: Blood Dragon
29 Puntos Score: 7.3/10
Visitas: 2354 Favoritos: 2
Ver los usuarios que votaron...
16 Comentarios Far Cry 3: Blood Dragon
Gracias amigo por el post grandes hackers rusos  
Para seguir jugando!! muy bien, gracias
si pero el idioma del menu esta en ingles ,estoy intentando buscar la solucion
es tan nuevo que ni siquiera tiene un video de gameplay que looocoooo jajajaa
Cita punchao: Mostrar
Pues yo creo que es lo mas que vamos a tener hasta que salga a la venta. Toca agradecer y esperar.
Hola.No tengo puntos para darte,pero aunque sea minimamente queria darte las gracias por compartir este juego...
yo tuve un problema con el far cry 3, lo empece a jugar y estuve jugando como 3 horas mas o menos y lo tuve que cerrar, guarde la partida y lo saque, al otro dia lo abr?
Amigo, exelente tu post, me lo llevo, pero un consejo, ten cuidado, ubisoft esta demandando por el juego, pero por mi que se vallan al carajo
saludos..
@alextucu Cuando entres al juego entra en modo administrador, eso me pasa con varios juegos en windows 8 y asi se soluciona.
por si les interesa trucos: luego de instalar el jueg y jugar un rato van a mis documentos my games far cry 3blood dragon  abren el archivo  gameprofile y buscan esta linea  <GameProfile/> esto siver  de igual manera para far cry 3.
pongan asi <GameProfile unlimitedammo="1" godmode="1" ignoreplayer="1"/>   "1" activa "0" desactiva  . luego guardan y al archivo en propiedades le marcan como solo lectura,para que el juego no saque los cheat y listo.saludos
gracias por el aporte, esperemos que me funcione ai te djo 10 ppuntikos
CUALQUIER COSA ME PREGUNTAS
Amigo, antes que nada, gracias por compartir. Bueno, la parte 6 me da un problema al descomprimir. A?
Para dejar un comentario Registrate! o.. eres ya usuario? Accede!