Concept Art- Andy Park

• Categoría: Imagenes
  • Publicado hace más de 4 años
Andy Park 
Artist | Professional
United States
Concept Artist/Illustrator
Currently working at Marvel Studios/Marvel Films 

Andy has provided concept design and illustration services to the entertainment industry for over 15 years. His work has spanned throughout the entertainment mediums of film and television, video games, comic books, books, and magazines. 

His career began in 1995 illustrating comic books for companies such as Image Comics(Tomb Raider), Marvel Comics(Uncanny X-Men), and DC comics(Superman). 

Andy Park currently specializes in concept design/illustration/visual development for the film, television, and video game industries. He has contributed to a variety of high-profile projects for film (The Avengers, Thor, Captain America: The First Avenger), television (True Blood, V), and video games (God of War series).

WWW.ANDYPARKART.COM

THE AVENGERS

GOD OF WAR

Concept Art- Andy Park
0 Puntos Score: 0/10
Visitas: 1581 Favoritos: 1
6 Comentarios Concept Art- Andy Park
Que bueno que esta justo que me hiciste acordar, hubo un tiempo que estuve buscando concept art del diablo 2 :p pero no hay mucho, no tanto asi como el de god of war es una lastima, eso si arte conceptual del diablo 3 hay a monton, pero es diablo 3 es caca... Me fui del tema, muy bueno me guardo algunas.
What?  Perdoname que me exprese en Rioplatence , si vas a crapear (copy y paste) hacelo bien ni te molestaste en traducir la cabecera del post . Me doy alguna vuelta por un curso acelerado de ingles y vuelvo a ver si entiendo algo
Muy Buenos Falto Skyrim

Carajo
que buenas im?
Cita el_regreso: Mostrar

Me reformularias la pregunta... no entendii.
Para dejar un comentario Registrate! o.. eres ya usuario? Accede!