Desnudos en Skyrim!!!

Ok Señores Identiqueros, la verdad que esta web me ha dado tanto y creo que ya es tiempo de devolver algo a la comunidad.

http://static.skyrim.nexusmods.com/mods/images/2666-1-1334816121.jpg

http://static.skyrim.nexusmods.com/mods/images/2666-4-1334816124.jpg

http://static.skyrim.nexusmods.com/mods/images/2666-1-1332735296.jpg

http://static.skyrim.nexusmods.com/mods/images/2666-1-1326602759.jpg

La verdad que instalar mods es super facil, sólo hay que copiar los archivos en la carpeta data, la cosa es q para saber qué archivos necesitas copiar les dejo imagenes bien explicitas (no las hice yo por si acaso)

This is a Skyrim body replacer that replaces the base female body with one that is a little more curvacious. If you loved the HGEC bodies from Oblivion, you will feel right at home with this one -- it is based on the proportions of that mod.

The body mesh is a completely custom mesh, at more than double the resolution of version 0.1. Care was taken to maintain match between vanilla head, hands and feet to reduce seams as much as possible. Included is a completely custom texture and reworked normal map to fit the body. The seams are blended with the vanilla texture to reduce visibility of seams. Also redone are the mesh weights for animation, offering improved deformation in many poses.

CBBE comes with three main options for body shapes: Curvy, Slim, and Vanilla, and these also come in an optional 'nevernude' version. The nude textures are shaved, but there are mods and Caliente's Texture Blender for further options.
Curvy, known as 'standard', is based on the original CBBE, and comes with large breasts (D-H) and wider/fuller hips and bottom compared to the vanilla body.
Slim is a version of CBBE with smaller breasts (A-C). This can be found in the Options folder of the main download.
Vanilla is based on the Vanilla body, and made to work with CBBE textures. The breasts are lowered/reshaped to make them look more realistic, and go from C-E, while the waist is thicker than the other CBBE types. This can be found in the Options folder.
Nevernude are the Curvy, Slim and Vanilla bodies that have underwear. These are found in the Options folder.
BodySlide An application that allows you to mix and match various options included in CBBE; for example, with it you can have the Curvy body's hips/bottom at maximum, with the Slim body's breasts at minimum. This tool also has the 'Super Silly Huge' sizes, and the Breast and Butt Physics option; if you wish to use BBP, you must install another mod before you install any part of CBBE/BodySlide to prevent CTDs. Also for BodySlide is an 'Extra Presets' pack, which includes twenty presets where the shape is 80-90% identical to various Oblivion and Skyrim female body mods, such as HGEC, UNP, ADEC, etc.
Highly recommended is the More Sliders mod by Moonballz, which has 15+ new sliders to customise your CBBEv3 bodies with.
CBBE Official Face Pack is an optional download for those who don't feel like searching for a decent face mod to go with the base CBBE textures. Also includes 'Eyebrows Match Hair' in the vanilla bushy styles in the main pack, and several optional packs to replace these with in the optional downloads. Also available is a 'Dirt to Beauty Marks' optional file. See user images for previews.[/size][/color]

Enlaces De Descarga
Desnudos en Skyrim!!!
10 Puntos Score: 10/10
Visitas: 7523 Favoritos: 10
Ver los usuarios que votaron...
Más del Autor...
No se encontraron más posts
25 Comentarios Desnudos en Skyrim!!!
Cualquier cosa s?
:if you know what i mean:

JAJAJ QUE CULIADO QUE SOS BUNE APORTE
la tiene peladita  
me voy a descargar el juego na mas para ver los desnudos jajajajjajajjaja graciassss!!!!!!ya comento si funciona!!
Cita ventura198: Mostrar
Si que funcionan, estos mods existen en la saga desde que empezaron a salir para Morowind.
No solo los mods de desnudos (que en realidad no son mod d desnudos en si, sino mejoras de cuerpos para que se vean mejor y funcionen sin ning?
Fus - Roh - Fap!
es un juego o una expoasion , como se instala
@sonic982 se instala igual q un dlc, s?
tienes el juego full?
gracias, me lo bajo   y veo como anda las nalguitas, digo el mod  
solo  pego en la carpeta data?
@parafilia yo te recomiendo seguir las instrucciones q corresponden al tipo de mina q quieres instalar.
Cita parrasla: Mostrar
men tienes los updates dle 6 en adelante?
copie los archivos en la carpeta de origen pero creo que no paso nada,saben exactamente que tengo que hacer?
@neokay perro, si mal no recuerdo, inclu?
+10 Para que subas de rango XD
y sobre pokemon para atrapar pokemon tecla de borrar o retur creo  
precionalo nuevamente para dejar de arrojar pokebolas
Para dejar un comentario Registrate! o.. eres ya usuario? Accede!