Internet Download Manager v.6.12_2b (El Más recien

Internet Download Manager v.6.12_2b (El Más reciente)Full

New! Internet Download Manager v6.12. Fixed compatibility problems with different browsers including Internet Explorer 9 Final, all Mozilla Firefox versions up to Mozilla Firefox 14 (Aurora), Google Chrome. Improved FLV grabber to save videos from web players on YouTube, WOW! Google Video, MySpace TV, and other popular sites

Internet Download Manager (IDM) is a tool to increase download speeds by up to 5 times, resume and schedule downloads. Comprehensive error recovery and resume capability will restart broken or interrupted downloads due to lost connections, network problems, computer shutdowns, or unexpected power outages. Simple graphic user interface makes IDM user friendly and easy to use.Internet Download Manager has a smart download logic accelerator that features intelligent dynamic file segmentation and safe multipart downloading technology to accelerate your downloads. Unlike other download managers and accelerators Internet Download Manager segments downloaded files dynamically during download process and reuses available connections without additional connect and login stages to achieve best acceleration performance.

Internet Download Manager supports proxy servers, ftp and http protocols, firewalls, redirects, cookies, authorization, MP3 audio and MPEG video content processing. IDM integrates seamlessly into Microsoft Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2, and all other popular browsers to automatically handle your downloads. You can also drag and drop files, or use Internet Download Manager from command line. Internet Download Manager can dial your modem at the set time, download the files you want, then hang up or even shut down your computer when it's done.

Other features include multilingual support, zip preview, download categories, scheduler pro, sounds on different events, HTTPS support, queue processor, html help and tutorial, enhanced virus protection on download completion, progressive downloading with quotas (useful for connections that use some kind of fair access policy or FAP like Direcway, Direct PC, Hughes, etc.), built-in download accelerator, and many others.

Version 6.12 adds IDM download panel for web-players that can be used to download flash videos from sites like YouTube, MySpaceTV, and Google Videos. It also features complete Windows 7 and Vista support, YouTube grabber, redeveloped scheduler, and MMS protocol support. The new version also adds improved integration for IE and IE based browsers, redesigned and enhanced download engine, the unique advanced integration into all latest browsers, improved toolbar, and a wealth of other improvements and new features.

Enlaces De Descarga
Mirabai

Renombrar el archivo a  .rar

Internet Download Manager v.6.12_2b (El Más recien
0 Puntos Score: 0/10
Visitas: 1955 Favoritos: 1
29 Comentarios Internet Download Manager v.6.12_2b (El Más recien
hace unos dias tuve problemas, firefox se actualiza a cada momento es lamentable esa situacion, y jamas resuelven los problemas de memoria que usa, en fin, buen post, aguantee IDM!!! carajooiooo!!!!
Viene con su mediciana o simplemente el instalador? por favor aclarar  
ya lo descargue y funciona al 100% esta ful, gracias por compatir lo que tienes
Cita bismarck: Mostrar
Con parche.  
Cita neco1982: Mostrar
Que bueno que te sirvi?
hola Mirabai,
Descargue el programa pero despu?
Cita caroptes: Mostrar
@caroptes
Aqui tienes solo la carpeta. Recuerda renombrar a .rar Saludos.
http://www.mediafire.com/?gzv8dzyix9g81hb
Hola le doy doble clic a este enlace y me dice que es privado...
Por favor intentalo de nuevo, al parecer MF tuvo un problemilla pero ya pas?
@caroptes
Antes que nada... renombraste el archivo a rar??? lo unico que tienes que hacer es dejarle el nombre como est?
hola, acabo de ir a buscar el parche a la carpeta contenedora, le doy que me muestre todos los archivos y cuando le doy doble clic al archivo, me sale,  can not access the file, Maybe it?
buenisimo ahora ke no se puede usar el jd grasias
Hago todo lo que me dices y no me funciona...
Cita jasinto1: Mostrar
S?
Mirabai, me da pena contigo, pero hice lo que me dijiste y me salio patching hecho, reinicie el equipo y cuando abre internet download, me dice nuevamente que ha sido registrado con un n?
Primero que nada, que no te de pena. Gracias por bajar de mi post. Dejame pensar que puede ser... dame unos 5 minutos para pensar en algo
@caroptes te sugiero que desinstales por completo el idm, desde tu panel de control. Si quedan archivos en el path de instalaci?
Mil gracias Mirabai, finalmente funciono, un abrazo...
Hasta pronto.
Que bueno pero... dime que hiciste? A otro se le puede ofrecer igual
Hermano disculpame, una pregunta: estas seguro de que esta version que dices es la ultima? Te pregunto porque vi mas adelante otra version que decia ser la ultima y ahora estoy confundido :-(
Cita scanfriends: Mostrar
Lo que te puedo decir es que sali?
Hola, desinstale todo y al programa que ya hab?
funciona al 100 intrucciones muy faciles de entender estupendo aporte gracias men  
ooo lo siento   que pena pero ahora te lo agtrade3sco mas   saluidos xoxoxo
Para dejar un comentario Registrate! o.. eres ya usuario? Accede!