Fort Knox 7.0.905_2b, Personal Firewall, Mi subida

Fort Knox 7.0.905_2b, Personal Firewall, Mi subida

Bienvenidos a mi nuevo post

En esta ocasión les traigo un programa altamente recomendable. Es un firewall personal que yo misma uso y nunca he tenido problemas.
 No olviden renombrar el archivo a .rar (le quité la extensión por razones más que obvias )

FortKnox Firewall is personal firewall solution that allows you to protect a PC against hacker attacks, trojans, spyware and internet threats. It has built-in Intrusion Prevention System and SPI technologies for extended user protection. It gives user complete overview of all inbound and outbound network communication in an intuitive user interface.

Image
FortKnox Personal Firewall Features:

Protects system from inbound and outbound attacks
    Traffic and packet logging
    Statefull packet inspection
    Integrated Intrusion Prevention System
    All system connections overview
    Advanced rules for experienced users
    Image
    Anti-spoofing technologies
    File and printer sharing settings
    User-friendly graphics interface
    Automatic database updates
    Site Control System with ability to block individual web sites
    Ad blocking
    Referer blocking
    ActiveX blocking
    Cookies blocking
    Simple configuration
    Skin support
    Language support
    Premium technical support
    and much more...

FortKnox Personal Firewall Download support extended application rules that helps user to control how individual applications communicate over Internet. Users have option to setup extended rules that match their individual needs. With its intuitive interface it is suitable for both beginners and experienced users.

Image
Spy Emergency

Spy Emergency Spyware Remover is anti-spyware, anti-virus and anti-spam solution that fast and secure removes spyware, viruses, trojans and other internet threats from your PC. Spy Emergency Trojan Remover protects you against thousands of security threats.
Spy Emergency Free AntiSpyware Download supports resident shields for real-time protection
and automatic infections database updates for better protection. With Free AntiSpyware Download of Spy Emergency Trojan & Spyware Remover you can remove treats without limitations.

Image
NETGATE Internet Security

NETGATE Internet Security is complete security protection solution against all of the most serious Internet threats, including spyware, viruses, adware, trojans, worms, viruses, rootkits, phishing, spam and hackers consisting of anti-malware, anti-spyware, anti-spam, anti-rootkit, anti-phishing and firewall technologies. With built-in proactive resident shield with dynamic heuristic engine it can even detect new and unknown Internet threats. Download NETGATE Internet Security AntiVirus & AntiSpyware Free Trial Download.

Enlaces De Descarga
Mirabai

Gracias por su atención y de nuevo y perdón por las mayúsculas pero es importante:
NO OLVIDEN RENOMBRAR EL ARCHIVO A .rar
Fort Knox 7.0.905_2b, Personal Firewall, Mi subida
0 Puntos Score: 0/10
Visitas: 648 Favoritos: 3
17 Comentarios Fort Knox 7.0.905_2b, Personal Firewall, Mi subida
Que diferencia tiene este con el Kaspersky o el antivirus AVG Internet Security 2012?
quiero decidirme por alguno pero no se cual? Este puede usarse conjuntamente con el AVG?
Cita RisuK90: Mostrar
Ok... Yo lo uso por su facilidad de uso y flexibilidad ya que se puede usar en win7 etc...
Si te refieres a antivirus, no hay ning?
Cita Mirabai: Mostrar
Es indefinida. O hasta el momento no he tenido problemas. Saludos.
@Mirabai me sirve para bloquear un juego que se conecta a internet para validar el arranque como el nuevo final fantasy VII remake? o es mejor el comodo firewall?
Cita Zulander: Mostrar
S?
Cita Mirabai: Mostrar
bueno, si dices que a ti te sirve, veo si lo descargo.  
Gracias por el firewall, lo probare a ver que tal sabe.  
Cita Ed_Kun: Mostrar
Muy sabroso, vas a ver ... Ya en serio me parece s?
Cita Ensirius: Mostrar
che ya encontr?
Cita Ensirius: Mostrar
Cita FanniLunas: Mostrar
Gracias por pasar y comentar  
Para dejar un comentario Registrate! o.. eres ya usuario? Accede!